sobota, 28 grudnia 2013

Prolog .

Zaczęło się od X-Factor'a . 
Mieliśmy szanse żeby wygrać .
Przegraliśmy .
Lecz nadal jesteśmy razem .
Nie pomyśleliśmy że zajdziemy tak daleko . 
Byliśmy smutni .
Fani nas wspierali .
Były wzloty i upadki .
A my nadal jesteśmy razem .
Niestety nie jesteśmy już tacy szczęśliwi . 
Po trzech latach bycia ciągle w , swoim towarzystwie ,
Kłócimy się i ledwo ze sobą wytrzymujemy . 
Ale gdy gdzieś wyjeżdżamy ...
Tak jakby zapominamy że się wo gulę  pokłóciliśmy . 
Czasami płaczemy .
Czasami nawet nie możemy się rozdzielić .
Jesteśmy rodziną która się kłóci , ale się kocha .
Potrzebujemy przerwy .
Czasami już nie wytrzymujemy .
Niall i Liam to jedyni którzy się nie kłócą .
Tylko nam pomagają .
Jestem ciekawy co się stanie gdy któryś z nas odejdzie .
Co będzie z One Direction ?
Będziemy się nadal spotykać ?
Będziemy próbować śpiewać osobno ?
Nie wiem .
Będziemy mieli rodziny ?
Normalne życia ?
Wiem jedno .
Narazi tak szybko się nie rozstaniemy .
Do Niall'a każdy z nas przychodzi , jak ma problemy .
Liam pilnuję żebyśmy się nie pozabijali .
Louis jest bezczelny , i to on przeważnie zaczyna się kłócić .
Zayn .... on jako jedyny chyba się całe dnie nie odzywa ,
i ciągle pisze z Perrie na telefonie .
Ja ...co robię ja ?
Club  , Dziewczyny ?
Nie , nie robię tego .
Media jak widzą że idę do clubu to myślą że , się napić i na dziewczyny .
Nie wcale tak nie jest .
Nigdy nie idę sam do clubu .
Louis albo jakiś mój przyjaciel idzie ze mną .
Po co tam chodzę ?
Napić się z przyjaciółmi .
Paparazzi widzą mnie jak wychodzę z dziewczyną ,to od razu myślą że ,
to moja zabawka .
Nie ,tak nie jest .
To one za mną łażą , czasami z nimi gadam .
A media myślą że to ja zaczynam z nimi gadać .
Po prostu odpowiadam im na pytania .
Mam już tego dość .
Gdzie nie spojrzysz Paparazzi .
Czasami jak czytam te strony plotkarskie , to śmiać mi się chce .
Ale czasami przesadzają .
Ja niby jestem kobieciarzem ? Męską dziwką ?
Spytajcie chłopaków .
Odpowiedzą ' Nie '
Kiedyś Louis opowiedział nam jak to nasze ''Fanki''
urządziły Eleanor .
Przez moment chciał odejść ze zespołu .
Nasze ''Fanki'' wylały na nią kawę .
Podłe .
Ale i tak je kochamy .
To wszystko dzięki nim .
Za niedługo już nie wytrzymamy i to się skończy .

Jestem Harry Styles a to jest moje życie .


_________________________________________________________________________


Heej . 
Witam was na nowym blogu . 
To nie jest jakaś historia miłosna . No może po części .
Mam nadzieje że wam się spodoba :3
Kocham was xx Roxanna   

2 komentarze:

  1. aww jaki cudowny początek *o*
    rewelacyjnie dobrane słowa ! :*
    czekam na rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń