czwartek, 2 stycznia 2014

Rozdział 5

Poczułam jak ktoś mnie kładzie .
- Wujku ? - Wyszeptałam .
- Śpij .- Otworzyłam oczy . Najemną stał Paul i chyba Niall .
- Raczej już nie zasnę . Która godzina ?  - Powiedziałam ochrypłym głosem .
- 21 .- Powiedział Niall .
- Gdzie jesteśmy ? - Usiadłam .
- W pokoju hotelowym .- Odpowiedział Paul .- Dziwne że się nie obudziłaś jak wchodziliśmy od tyłu . Bo z przodu to było dużo fanek .- Zaśmiał  się . Wzięłam mojego iPhon'a do ręki . Weszłam na Twitter'a i napisałam post .
" Hi Sydney :D
 "
- Co robimy ? - Spytałam zaspana .
- Idź spać .- Powiedział Paul .
- Chcę pozwiedzać Sydney .- Zaśmiałam się .
- Z tym poczekasz do jutra .- Powiedział Paul . Niall spojrzał na mnie a później na Paul'a .
- A może zabiorę Hannę na wieczór filmowy do naszego pokoju hotelowego ? - Zaproponował Niall . Paul na niego spojrzał .
- Jak Hanna zechce , to może .- Uśmiechnął się .
- Nooo..... Teraz ? - Spytałam . Z chęcią pójdę na jakiś , seans filmowy . Dawno nic nie oglądałam .
- Taa.... Chodź - Niall uśmiechnął się .

Wstałam . Paul zmroził Niall'a spojrzeniem .
- A jak jej się coś , stanie to was ,wszystkich zabiję . Zrozumiano ? - Powiedział surowym głosem . Niall spojrzał na niego wystraszony .
- Jasne .- Wziął mnie za rękę i wyszliśmy . Gdy tylko wyszliśmy Niall zaczął rozmowę .
- Współczuje takiego wujka .- Powiedział . Zaśmiałam się . Przecież Paul jest zajebistym wujkiem .
- Czemu ? - Zmarszczyłam brwi .
- Pewnie nie masz chłopaka . No i pewnie on cię ciągle cię pilnuję , i nie wypuszcza na randki . - Wytłumaczył .
- Ale Paul to nie mój tata . Przyznam...Zachowuję się czasami jak by nim był ale nic z , tych rzeczy .- Powiedziałam . Niall się zatrzymał przed drzwiami z numerem 669 . Zaśmiałam się .
- Dobra gdzie ten klucz .- Wyszeptał Niall , i zaczął grzebać po kieszeniach .
- Pomóc ci ? - Zaśmiałam się .
- Nom. Wiesz może gdzie mój klucz ?- Powiedział . Zarumienił się słodko . Obejrzałam go od dołu , do góry . Miał go w spodniach w tylnej kieszeni . U UUU POMACAM NIALL'A HORAN'A . TAKA OKAZJA ZDARZA SIĘ RAZ NA KILKA LAT XD . Włożyłam rękę do jego tylnej kieszeni . Niall się bardziej zarumienił .
- C..co t..ty...r..robisz ?- Powiedział przerywając co chwilkę .
- Oto twój klucz .- Podałam mu . Niall się zaśmiał i wziął go . Otworzył drzwi .
- Chłopaki wróciłem !!!- Krzyknął . Usłyszałam chyba jak ktoś się kłóci .
- Louis !! Kurwa !!! To ty nasmrodziłeś w tym kiblu ?! -  To chyba był Harry albo Liam .
- Nie !! To Harry !!- Od krzyczał  Louis .
- Wcale że nie .! Bo to Zayn .- Razem z Niall'em spojrzeliśmy na siebie , i wybuchnęliśmy śmiechem . Harry i Louis spojrzeli na nas .
- Yyyy.....Cześć .- Powiedział Louis . Razem z Niall'em kucnęliśmy na podłogę i zaczęliśmy się po niej tarzać , i śmiać się .
- Lou mogłeś chociaż spuścić ...- Liam spojrzał na nas -....Wodę .- Dokończył . Razem z Niell'em , zaczęliśmy płakać ze śmiechu . Sama nie wiem co było takie śmieszne .
- Proszę ..... Przestańcie .- Mówił Niall przez śmiech .  Otarłam łzy , i pomogłam wstać Niall'owi .
- Ni wszystko już okej ? - Spytałam . Niall spojrzał za mnie ,  i wybuchł śmiechem . Obejrzałam się za mnie . No zgadnijcie kto tam stał ..... no .....? Zayn w bokserkach w SERDUSZKA . Serduszka !! I napis I ♥ Perrie . No co to kurwa ? Zaczęłam się śmiać razem z Niall'em . Zayn spojrzał na mnie i Niall'a . Zaczerwienił się i wziął chyba jakiś koc , i się zakrył .
- Yyyy.....Hej .- Powiedział i poszedł sobie  gdzieś z tym kocem . Niall i ja znowu upadliśmy na podłogę . Liam , Lou i Hazz , Też się śmiali .
- OGARNIJCIE SIĘ !!!- Krzyknął Zayn który przed chwilą wszedł w jakiś dresach . Widziałam jak sam próbuję się nie śmiać . Niall wstał i spojrzał na Zayn'a .

- Stary zajebiste bokserki ! Gdzie zamówiłeś ? - Spytał i zrobił dziwną minę .
- Przestań .- Wyszeptał Zaza .( Zayn )
- No powiedz ! Też chcę takie !- Powiedział Niall . Zayn spojrzał na niego .

- Och zamknij się . - Zayn usiadł koło Liam'a który się już nie śmiał . Bo Lou i Hazz nadal się śmiali .
- No ale serio takie chcę .- Powiedział Niall . Zayn westchnął .
- Spytaj Paul'a . On mi zamówił .- Niall wybuchł śmiechem . Walnęłam go w brzuch .
- Niall uspokój się - Powiedziałam . Niall przestał .
- Chodź mieliśmy oglądać jakiś film .- Powiedział . Usiedliśmy wszyscy na kanapach . - To co chcesz oglądać ?- Spytał i oparł głowę o moje ramie .
- Obecność ? - Spytałam .
- Nie . Ja nie lubię tego filmu .- Powiedział .
- Czemu ? Bo jest straszny ? - Uśmiechnęłam się chamsko .
- Taa . No co ty ja się takich filmów nie boję .- Zaśmiał się i przęknął głośno ślinę . Aż to usłyszałam !
- Dobra to włączamy  .- Powiedział Louis . Włączył film . Ja siedziałam koło Zayn'a i Niall'a . Louis z Liam'em a Harry sam na fotelu . Film się zaczął .
                             ***
 - Boże nie wchodź tam ! - Krzyknął Niall .- No i po co tam włazisz ?! Zabiję cię  !! No uważaj ! Za tobą ! - Niall wstał i chyba wyszedł . Harry usiadł na jego miejsce .
- On już nie wróci .- Wyszeptał .- Jestem Harry .- Wymruczał mi do ucha .
- Niall !!! Harry podrywa Hannę !!- Krzyknął Zayn . Niall jak na rozkaz wpadł do salonu . W filmie właśnie była scena jak potwór siedział na szafie .
- Harry . Odwal się od ....aaaaa - I Niall wskoczył mi na kolana . - Już to znikło ? - Spytał .
- Ymm....Jeszcze nie .- Powiedziałam i go przytuliłam .
- Niall ! Zejdz z niej bo mi ją przygnieciesz ! Ty nasz grubasku . - Zaśmiał się Harry .
- A to ty ważysz najwięcej !- Odgryzł się Niall .
- No ..- Przyznał Liam .
- Kurwa wcale nie. - Powiedział Harry . Niall zszedł ze mnie i wywalił Harre'go z kanapy .
- Wypierdalaj to moje miejsce !- Niall wywarczał na Harre'go .
- Co ty mi ...- Liam zatkał  buzie Hazzie .
- Nie kończ . - Ostrzegł go Liam .
- Poszedł sobie to se kurwa usiadłem !- Warknął Harry .
- To może ja już pójdę .- Powiedziałam . Wstałam szybko . Poszłam w kierunku drzwi . Zayn złapał mnie za nadgarstek .
- Zostań jeszcze . Te dzieci pójdą spać .- Powiedział Patrząc na Ni ( Niall ) i Hazze .
- No nie wiem .- Powiedziałam . Zayn  zrobił smutną minkę .
- Proszęęęę .???- Powiedział .

- No okej .- Westchnęłam . Zayn się uśmiechnął i poszliśmy usiąść . Tym razem usiadłam koło Zayn'a i Liam'a . Zaczęliśmy oglądać dalej film .....


___________________________________________________________


Cześć .!
 Mam nadzieje że odczytaliście tamten post . Dla mnie to na prawdę ważne . Dziewczyna chcę usunąć bloga .  Na prawdę blog jest mega . Ale nikt go nie komentuje . Na serio trzeba się natrudzić żeby coś napisać . A ta dziewczyna na serio się stara . Mam nadzieje że ktoś tam zajrzy . Dziękuję
http://doyoulovemeharrystyles.blogspot.co.uk/

Love Ypu All ♥
Roxanna xx

2 komentarze: