niedziela, 5 stycznia 2014

Rozdział 8

W połowie koncertu wyszłam z tamtąd  . Harry ciągle do mnie mrugał , i robił dziwne rzeczy z Mikrofonem .
Niall patrzył na mnie na swoich solówkach . Liam uśmiech się cały czas .. Louis robił dziwne miny .  Zayn tylko zachowywał się normalnie . Więc .... siedzę teraz w jakimś parku . Jest 20:35 . Ale Nudyyy .  A ile tu gołęęębi !! *_*  Masakra Louis był by tu w niebie .  Siedzę i siedzę i nie mam co robić . Jest już 22:17  , mój telefon dzwoni i dzwoni , a mi się nie chcę go odbierać . Kurwa . Wzięłam go do ręki .  54 nie odebranych od Liam'a . 79 od Niall'a , 68  od Louis'a , 89 od Zayn'a , 69 od Harre'go . No a od Paul'a to bardzo dużoo . 
- Hallo ? - Odebrałam od Liam'a .
- Boże gdzie ty jesteś ?! - Zaczął mnie wypytywać .
- Yyyy ...... W parku ?- Powiedziałam . Jakiś gołąb usiadł na ławce na której siedzę ja .- Spierdalaj Kevin !- Powiedziałam . 
- W jakim parku ? - Spytał spokojnie . No sama nie wiem . 
- Yyyy.....- Ten gołąb zaczął się na mnie gapić .- Kurwa bo cię zrzucę !!- Powiedziałam do tego Kevina . On nadal tam siedział .
- Do kogo gadasz ?! Gdzie jesteś .!? - Znowu zaczął .
- Pa Liam .- Rozłączyłam się . Ten Gołąb nadal siedzi i się gapi . - Kevin spierdalaj .- Powiedziałam . Zaczął do mnie podchodzić . CZY ON CHCE MNIE ZADZIOBAĆ NA ŚMIERĆ ?!  Wstałam szybko z ławki . Zaczęłam iść ,gdzieś bo sama nie wiem gdzie . Po jakiś 15 minutach zatrzymałam się pod klubem......TAK ! To ten klub w , którym byłam z chłopakami . Weszłam do niego . Ale tu śmierdzi . Fu ! Podeszłam do baru .
- Podać coś ?- Spytał Barman .
- Jakiś sok - Powiedziałam . Mój telefon znowu zaczął dzwonić .- Hallo ?- Powiedziałam znudzona .
- Gdzie jesteś ?- To Harry .
- W barze .- Napiłam się trochę soku .- Nie słyszysz ? - No musiał słyszeć tą muzykę .
- W jakim ?
- A.....w tym co byłam z Zayn'em .- Uśmiechnęłam się do jakiegoś chłopaka .

OMG !! To George z Union J ! Muszę zrobić sobie z nim zdjęcie .
- Pa Harry . Muszę iść do takiego fajnego chłopaka .- Rozłącznym się . Hanna czy ty to powiedziałaś żeby go wkurwić ? Odezwał się mój głos w głowie . Ok , podejdę do niego .
- Ymm....Cześć .- Powiedziałam nie śmiało .
- Hej .- Uśmiechnął sie .
- Mam pytanie .
- Jakie ?
- Mogę zrobić sobie z tobą zdjęcie ? - Spytałam . Boże jaki on przystojny .
- Jasne .- Pstryk ! I zdjęcie zrobione .
- Dzięki .- Powiedziałam . Usłyszałam za mną głos Zayn'a i Liam'a . " O tu jest "
- Bożę Hanna !! - Usłyszałam głos Liam'a , i po chwili byłam w uścisku Zayn'a .
- Nic ci nie jest ? - Spytał Zayn .
- Jest spoko .- Zaśmiałam się .- Chciałam sobie zrobić zdjęcie z George'm .- Zayn mnie puścił i spojrzał na Georg'a .
- A Harry myślał że....- Liam zatkał mu buzię rękom .
- Hej .- Powiedział Geo.
- Cześć . Wybacz ale musimy już iść .- Powiedział Liam . Zayn wziął mnie jak jakiś worek i zaczął , nieść w strone wyjścia .
- Zayn puszczaj !!! - No i wyszlismy . A tam...... Paparazzi . SUPER ! .
- Nie . Ćpałaś ? - Spytał ..
- Co ?! Nie !- Wsadził mnie na tyły samochodu . Ugh !

                                  ***

Zaparkowaliśmy pod hotelem. Paul już tam stał . Kurwa mam przejebane .
- No ... Hanna ..,. Paul jest nieźle wkurzony .- Zaśmiał się Zayn . Wysiadłam z samochodu .
- Cześć wujku .- Ominęłam go i zaczęłam iść w stronę wind . Weszłam do windy .

Weszłam do mojego pokoju . Walnęłam się na kanapę . Już prawie zasypiałam . A tu huk ! Harry wpada do mojego pokoju .
- Harry wypierdalaj idę spać .- Wymruczałam . Obróciłam się do niego tyłem .
- Z kim byłaś w klubie ?
- Sama - Mruknęłam . Harry usiadł koło mnie . Wziął mnie na ręce .- Co robisz ? - Harry zaniósł mnie do mojej sypialni i położył mnie na łóżku . Ściągnął Bluzkę i położył się koło mnie .  - Na serio .... co ty robisz ?- Harry wtulił się w moje plecy . Co mu jest ?
- Ciii.....- Jedyne co powiedział . Usiadłam . Harry spojrzał na mnie , tymi swoimi słodkimi oczami .

Wzięłam mój telefon . Dzwonie po Paul'a . Co ? Jakiś Harry Styles mi się do łóżka wpierdolił .
- Co robisz ?- Spytał .
- Dzwonie do Paul'a .- Mruknęłam . Harry wyrwał mi telefon i schował do kieszeni , swoich obcisłych , seksownych rurek .
- Chodź spać .- Powiedział Kładąc się na plecach .
- Idę się przebrać .- Powiedziałam i wzięłam, moją za dużą bluzkę .
- No ok .- Westchnął . Wyją mojego iPhona i zaczął coś na nim robić .

             ***

Wyszłam z łazienki  .  Harry już spał w moim łóżku . Dobra to ja idę spać u chłopaków . Wzięłam mój telefon z szafki nocnej , i po cichu wyszłam z mojego pokoju hotelowego .

Zapukałam do ich pokoju .
- Hej .- Powiedział Niall .
- Mogę tu spać ?- Spytałam .
- Jasne . A co się stało ? - Wpuścił mnie do środka . Zayn i Louis spojrzeli na mnie .
- Harry śpi w Moim łóżku .- Usiadłam na kanapę .
- No to już wiemy gdzie jest .- Zaśmiał się Liam który przyniósł 3 duże miski z frytkami . Niall oblizał usta i patrzył cały czas na te miski . Podał jedną Louis'owi i Zayn'owi .I jedną jadłam ja i Liam . Niall spojrzał na niego groźnie .

- O Niall ... Chcesz ? - Spytał Liam . Niall zabrał miskę Liam'owi i zaczął wcinać .
- Może coś obejrzymy ? - Spytał Louis .
- Jasne . Ale co ? - Spytał Zayn. Boże , więc te plotki że się kłócą to nie prawda . Uff...
- Jakiś horror .- Powiedziałam .
- No możemy...mm...obejrzeć.....boo ...mm...Harre'go..mm...nie ma .- Powiedział Niall jedząc .
- A Harry boi się oglądać Horrory .- Zaśmiał się Louis ..
- Dobra włącz coś .- Powiedział Zayn . Louis wstał i włączył jakiś film .

                          ***

- Moja Pizza .- Usłyszałam jak ktoś gada mi do ucha .- Harry zostaw moją pizze .- Znowu . Otworzyłam oczy . - Harry to moja pizza .- Niall gadał przez sen .  Zaczęłam się śmiać . - Harry nie śmiej się to moja pizza !!- Krzyknął Niall . Wszyscy już się chyba obudzili .
- Niall ....... ugh znowu śni ci się , ten dzień co Harry zjadł ci Pizze ? - Wymruczał Liam . OH. Niall leżał z otwartymi oczami przytulając mnie . Liam Miał tylko opartą głowę o moje ramie . A Zayn i Louis Leżeli sobie na innych kanapach . Tak mają tutaj trzy kanapy .
- Boże Niall .- Wymruczał Louis . - Zamknij się .- Louis wstał i poszedł chyba do swojego pokoju .
- Niall możesz mnie puścić ? Muszę iść zobaczyć co u Harre'go .- Powiedziałam .
- Ugh no dobra .- Westchnął Niall . Wstałam .
- Ok . Dzięki chłopaki . Przyjdę później.- Powiedziałam i wyszłam .

     **
Weszłam do mojego pokoju hotelowego . Harry nadal spał . Podeszłam do walizki i wzięłam sobie rzeczy na przebranie . Poszłam do łazienki ....


 Wyszłam ubrana w to .

Harry już nie spał .
- Cześć .- Powiedziałam siadają na kanapie .
- Cześć .- Mruknął . Wstał z łóżka i usiadł koło mnie. Spojrzał w moje oczy .  Uśmiechnął się . Spojrzałam na mojego iPhona .
- Hallo ? - Spytałam .
- SIEMKA !! - Krzyknął Brad ( Zmieniam Ryan na Brad - Brad to jeden z The Vamps )
- Cześć .- Zaśmiałam się .- I jak tam ? - Spytałam . Ryan już jest w trasie , teraz jest chyba w Hiszpanii .
- Zajebiście .- Zaśmiał się . - A jak tam u ciebie ?
- Oh.... Nie uwierzysz !
- Co się stało ?
- Mam zdjęcie z George z Union J !- Brad się zaśmiał .
- To już nie lubisz tych swoich pedałów wujka ? - Spytał .Harry zmarszczył brwi . Zaśmiałam się i wyszłam na balkon .
- Idioto jestem z nimi w trasie ! Zamknij się cioto !- Brad zamilkł .Usłyszałam głos Conor'a " Brad !! Samolot za 2 godziny !! " A mój brat na to " Dobra gamoniu "
- Muszę kończyć Hann .- Powiedział Smutno .
- Rozumiem . Samolot za 2 godziny . Paa Pozdrów chłopaków .- Rozłączyłam  się .
- Kto to był ?- Harry wymruczał mi do ucha .
- Mój brat .- Powiedziałam .
- Ahhhaa.... Dobra to ja spadam .- Powiedział .
- No pa ........


____________________________________________________________________
Heej :3
Podoba wam się ?


 The Vamps

Czekam na wasze opinię :**

Love You All ♥

2 komentarze: