poniedziałek, 6 stycznia 2014

Rozdział 9

* 2 dni później *

Siedzę właśnie w odrzutowcu , koło Liam'a . Przez ostatnie dwa dni nic się nie wydarzyło . Chłopaki mieli jeszcze dwa koncerty , nic ciekawego . Lecimy właśnie do Brazylii . Więc siedzę sobie z Liam'em .  Do nas podszedł Zayn .
- Co tam ? - Spytał nas .
- Nic . Nudzi nam się .- Powiedział Liam . Zayn obejrzał się do okoła . Uśmiechnął się .
- Gramy w prawda czy wyzwanie ?- Spytał . Liam spojrzał na mnie .
- Jasne . Czemu Nie ? - Zayn spojrzał na mnie .
- Yyy....no możemy pograć .
- Kto gra w prawda czy wyzwanie ? - Spytał . Harry , Niall i Louis podeszli do nas . Usiedliśmy w kółku na podłodze . - Kto ma butelkę ? - Spytał . Paul do nas podszedł i podał jakąś butelkę .
- Kto pierwszy kręci ? - Spytał Niall .
- Dziewczyny powinni pierwsze .- Powiedział Liam .
- No Harry zaczynasz .- Powiedziałam . Zaczęliśmy się śmiać . Harry westchnął i zakręcił . Haha czyli że jest dziewczyną xD .
- No Liam . Prawda czy wyzwanie ? - Spytał .
- Prawda .
- Hm... Nadal kochasz Danielle ? - Liam zmroził go wzrokiem . Spuścił głowę .- Odpowiadasz albo ściągasz część swojej garderoby .- Powiedział . Liam ściągnął t-T-shirt . Liam zakręcił .
- Zayn . Prawda czy wyzwanie ? - Spytał . Zayn się zaśmiał .
- Wyzwanie .
- Hm......Idź do Paul'a i powiedz mu że nie widziałeś , bardziej seksownego mężczyzny na świecie .- Powiedział . Harry spojrzał na niego .
- Hallo ? Ja jestem najseksowniejszym facetem na świecie .- Prychnął . Zayn zaczął się śmiać i podszedł do Paul'a .
- Paul... Jesteś najseksowniejszym facetem na świecie . Kocham cię .- Paul spojrzał na niego .
- Czy on coś brał ? - Spytał nas Paul który siedział na początku odrzutowca , bo my siedzimy na końcu .
- Nie .- Zayn przyszedł do nas i zakręcił .
- Louis prawda czy wyzwanie ?
- Wyzwanie .- Prychnął . Zayn uśmiechnął się wrednie ,
- Pocałuj Harre'go albo ściągnij część swojej garderoby .- Louis ściągnął spodnie . No bo był bez koszulki .  -Tchórz !- Powiedział Zayn . Louis rzucił z niego spodniami . Zakręcił .
- Hanna kochanie . Prawda czy wyzwanie ? - Spytał ^^ i poruszał dziwnie brwiami .
- Prawda .
- Czy to prawda że ...... - Harry szepnął mu coś do ucha .-..... Jesteś dziewicą ? - Spytał . Spojrzałam na nich z pod byka . Siedziałam cicho .- No albo ściągnij część swojej garderoby .- Powiedział . Chuj odpowiem im .
- Nie , nie jestem dziewicą .- Wszyscy spojrzeli na mnie . No co ?
- Serio ? - Spytał Niall . Nie odpowiedziałam tylko zakręciłam . Wyszło na Niall'a .
- Prawda czy wyzwanie ?- Spytałam . Niall przełknął ślinę .
- Wyzwanie ...- Powiedział . Co tu z nim zrobić .
- Musisz ...... Siedzieć w bokserkach dopóki nie wejdziemy do hotelu .- Niall otworzył buzie .
- Napalone fanki Niall ..... Pomyśl tylko .- Powiedział Harry .
- Żartujesz ? - Spytał z nadzieją w głosie .
- No Niall śmiało .- Powiedział Louis .
- Chcę podziwiać widoki.- Powiedziałam . Niall się zaśmiał i zaczął się rozbierać . Teraz jak czegoś nie zrobisz , to będziesz nagi . Oh Niall.... Nie myślisz . Niall zakręcił .....


 ***

Wysiedliśmy z samolotu . Niall w bokserkach . Pozwoliliśmy mu założyć buty . Weszliśmy do środka . Fanki jeszcze głośniej krzyczały gdy zobaczyły Niall'a . A Niall czerwony jak buraczek . Nie no on mnie chyba za to zabiję .

Wsiadaliśmy do samochodu .
- Napij się buraczku .- Zayn podał Niall'owi wodę .
- Dzięki .- Powiedział sarkastycznie Niall . Napił się troszkę .
- Przepraszam Niall .-Powiedziałam i go przytuliłam .
-  Nie no spoko . - Zaśmiał się .
- To tylko żarty wiesz ?
- Tak wiem . Odwdzięczę się . - Powiedział z uśmiechem .
- Taa....- Prychnęłam i odczepiłam się od niego .


Wysiadaliśmy pod hotelem  . Niall zrobił się bardzo czerwony . Nie dziwie się . Wszyscy robią mu zdjęcia . Paul żółcił w Niall'a ręcznikiem gdy tylko weszliśmy do hotelu .


Weszliśmy do naszego Apartamentu . Wszyscy mamy razem , tylko Paul ma gdzie indziej .
Poszłam do swojego pokoju .  Ale duży .  Przebrałam się w to.

Wyszłam z pokoju . Salon - Pusty . Kuchnia - Liam . Łazienka .- Niall i Harry .
- Cześć . Co robicie razem w łazience ?- Spytałam .
- On się ubiera a ja ..... - Spojrzeli na siebie .-...... Biorę prysznic . Chcesz popatrzyć ? - Uśmiechnęli się do mnie .
- Zboczeńce .- Powiedziałam i wyszłam . Poszłam do salonu . O Louis .
- Cześć .- Powiedział . Siedział jakiś smutny .
- Hej . Wszystko okej ?- Spytałam . Louis zawsze był Happy .
- Ta.... Eleanor jest ostatnio jakaś dziwna . Jak dzwoniłem do niej nie powiedziała mi na koniec " Kocham Cię " - Zaczęłam się śmiać .
- Boże Louis .- Usiadłam koło niego , i go przytuliłam .
- Co robicie ? - Spytał chyba Harry . Louis pokazał mu język .
- Przytulamy się - Powiedział z cwaniackim uśmieszkiem .
- Ja też chcę .- Powiedział .
- Nie ! To moja przytulanka .- Powiedział oburzony Louis .
- Nie ! - I zaczęła się kłótnia ......
-Taaak - Powiedział zmęczony Louis . Kłócą się tak już jakieś 30 minut albo i więcej .
- Nieeeee - Przeciągał Harry . Do salonu wszedł Horan .
- Co robicie ?
- Oni się kłócą kogo jestem przytulanką .- Powiedziałam .
- Ależ ty jesteś moja .- Powiedział Niall i zaczął mnie przytulać . Harry i Louis spojrzeli na nas oburzeni .
- My się tu właśnie kłócimy kogo ona jest a ty , ją przytulasz ?- Spytał oburzony Louis.
- Jest moja .- Powiedział Horan . Harry usiadł na podłodze i udawał że płacze . Jakie z nich dzieci -_- .


___________________________________________________________________________


Hej :3
Ostatni rozdział i nie wiem kiedy będzie następny ;/
Moja babcia jedzie do Polski a mojej mamy laptop jest popsuty . A mój tablet nadal w naprawie .

Postaram się szybko napisać :D
Love You All ♥♥♥

5 komentarzy: