piątek, 3 stycznia 2014

Rozdział 6

Film się skończył a ja Zayn i Liam siedzimy i się nudzimy .
- Co robimy ? - Spytał Zayn .
- Idziemy na lody ? - Zaproponował Liam . Razem z Zayn'em wymieniliśmy się spojrzeniami .
- Wszystko jest zamknięte .....jest już ...- Zayn spojrzał na telefon -...23:28.- Powiedział .
- Ja tam idę na lody .- Liam wziął telefon i portfel i poszedł w kierunku drzwi . - Idziecie ? - Spytał . Razem z Zayn'em wstaliśmy i poszliśmy za Liam'em .
 Wyszliśmy z ich pokoju . Liam zakluczył Pokój . Razem z Zayn'em spojrzeliśmy na niego jak na debila .- Wiecie....Fanki .- Mruknął i zaczął iść w stronę windy .  Weszliśmy do windy . Na 4 piętrze dosiadła do nas jakaś dziewczyna .
- O MÓJ BOŻE !! Mogę ..mieć z wami zdjęcie ?- Spytała .
- Jasne kochanie .- Liam się do niej uśmiechnął . Zrobiłam im zdjęcie i stanęłam koło chłopaków . Zaczęliśmy gadać. Ta dziewczyna , robiła nam zdjęcia . Widziałam !!!
 Wyszliśmy z windy . Wyszliśmy z Hotelu . Wszystko co widziałam to blask fleszy .  Zayn złapał mnie za rękę i zaczął gdzieś prowadzić .
- Widzisz tego ochroniarza tam ? To Mark pomoże nam .- Wyszeptał mi do ucha Zayn . Mark zaczął odciągać paparazzi . Weszliśmy na drugą strone ulicy . O lodziarnia . OTWARTA ! Weszliśmy .
- Hallo ?! - Powiedział Liam . Zza białych drzwi wyszła dziewczyna , zawiązująca fartuch .
- Co podać ?- Spytała .
- 4 razy lody waniliowe .- Powiedział Zaza ( Zayn )
- Już się robi . - Uśmiechnęła się do nas . Po kilku minutach podałą nam lody . Liam zapłacił i wyszliśmy . Mark już na nas czekał .
- Masz Mark .- Liam podał mu loda . Mark się uśmiechnął i se wziął .
- Dzięki Liam ....

                                                  ***
Zjedliśmy lody . Mieliśmy iść do hotelu ale .... nasz kochany Zayn wymyślił że pójdziemy do klubu . No a teraz nasz kochany Zayn rzyga w jakieś krzaki .
- Liam zadzwoń po taxi .- Powiedziałam . Liam przytaknął i zadzwonił . Taxi przyjechało .
Wysiedliśmy na tyłach hotelu . Bo nie chcemy , żeby jakiś paparazzi zrobił zdjęcie Zayn'owi .
- Mark weź nam pomóż .- Powiedziałam . Mark westchnął i wziął Zayn'a na ręce .

Weszliśmy do pokoju chłopaków . Mark zaniósł Zayn'a do jego pokoju .
- Ok to ja spadam . Pa Liam .- Przytuliłam go .
- Dobranoc Hann .- Wyszłam . Doszłam do mojego pokoju . Otworzyłam i zamknęłam za sobą drzwi . Przebrałam się w zadurzą bluzkę i  położyłam się spać .
                                           ***
* Next Day *

-Hann...- Ktoś głaskał mnie po policzku . Zaraz zaraz ..... ja zamknęłam drzwi .- Hann. wstawaj jest już 7 .- Siódma ?!! Ja poszłam spać o 3 nad ranem ! - Ej ! Wstawaj !- Poczułam coś zimnego . WODA ?!
- AAAAaaa !!!- Wyskoczyłam z łóżka .  Paul i Niall zaczęli się śmiać . Zaraz...Niall ?! - Zabiję cię !- Krzyknęłam i wzięłam nie wiem , chyba jakiś wazon .
- Paul ona ma wazon !!- Krzyknął Niall i schował się za moją kanapę .
- Hanna to Niall wylał na ciebie wodę. - Powiedział spokojnie Paul .
- Wcale że nie !!! Bo to ty !- Wykrzyczał zza kanapy .
- Dobra nic wam nie zrobię .- Westchnęłam i odłożyłam wazon .
-  Mogę już wyjść ?!- Spytał Ni ( Niall )
- Jasne .- Prychnęłam .- Czemu budzicie mnie o 7 rano ? - Usiadłam na kanapie .
- Chłopaki i ty jadą zobaczyć arenę na której , będzie koncert . - Wytłumaczył Paul .
- Ok .- Powiedziałam i podeszłam do walizki . Wyciągnęłam z niej ubrania . - Idę się wyszykować .- Powiedziałam i poszłam do łazienki . - Rozgościcie się !!- Krzyknęłam i zamknęłam się w łazience .

              **

Ubrałam się w to .

Wyszłam z łazienki .
- Dobra możemy iść .- Powiedziałam . Paul wstał i podszedł do mnie .
- Idziesz najpierw obudzić Zayn'a i Liam'a . Wiem co wczoraj robiliście .- Powiedział .
- Ale mi nic nie robiliśmy .- Zaśmiałam się . O kurwa ! Mamy przejebane .
- No to idź .- Powiedział . Przełknęłam ślinę i poszłam na korytarz do pokoju chłopaków . Weszłam do środka . Ale syf .
- Niall już wróci....- Harry wyszedł w samych bokserkach . - Mmm Cześć .- Powiedział podchodząc do mnie . - Ślicznie wyglądasz .- Zarumieniłam się . Odepchnęłam go ode mnie i poszłam do pokoju Liam'a . Wole najpierw obudzić , go niż Zayn'a . Weszłam do jego pokoju . Woow...Czysto .
- Liam .- Podeszłam do jego łóżka i zaczęłam go szturchać .- Wstawaj . ..... Wiesz....Musimy obudzić Zayn'a .- Powiedziałam .
- To tym , bardziej wolę zostać w łóżku .- Wymruczał .
- Na serio wstawaj .- Powiedziałam . Liam zakrył się kołdrą . Wyszłam z jego pokoju . Harry ubierał spodnie w , salonie .
- Ooo Wróciłaś .- Zaśmiał się . Weszłam chyba do kuchni . Wzięłam jakiś garnek , nalałam do niego wody , i poszłam do pokoju Liam'a .
- Liam ostatnie ostrzeżenie . Wstawaj .- Powiedziałam surowym głosem .
- Ja chcę spać .- Wymruczał. Wylałam na niego wodę . Liam wyskoczył z łóżka .
- Co to kurwa ? - Zaczęłam się śmiać . Ktoś za mną też . Obróciłam się i zobaczyłam Harre'go z telefonem . Czy on to nagrywał ?!  - Przecierz już nie spałem . - Powiedział . Harry powiedział .
- A oto , Hann budzi Liam'a . Mamy przejebane .- Powiedział i uciekł .
- Sorka Liaś .- Powiedziałam - Idę obudzić Zayn'a .- Powiedziałam .
- Ok ..- Westchnął . Poszłam do pokoju Zayn'a . Spał tak słodko . Koło jego łóżka leżało wiadro .Biedaczek .
- Zayn.....Wstawaj - Powiedziałam budząc go .- Zaynie ......Zaynn....Zaynuś ...Zain- Zayn otworzył oczy .
- Zayn .- Mruknął .- Już wstaje .... Przynieś mi jakąś wodę i tabletki . Ok ?- Wymruczał .
- No ok .- Poszłam do kuchni . Harry siedział na Sofie i się śmiał . Wzięłam to o co Zayn poprosił i wyszłam . Zayn ubierał właśnie jakieś rurki . - Masz - Podałam mu .
- Dziękuję .- Pocałował mnie w policzek .  Wypił wode i wziął tabletki , i dokończył ubieranie .
- Idziemy .- Do pokoju wszedł Paul . Razem z Zayn'em wyszliśmy . Chłopaki wyglądali super .

_________________________________________________________________________

Heeeeej :3

Podoba wam się ?
 Czekam na wasze Opinie :**

Love You All ♥  
Roxanna

4 komentarze:

  1. Zajebiste <3 twoja obietnica dalej aktualna?;****

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne Nominowałam cię do Liebster Award. Więcej na http://onedirection-youmakemyheartrace.blogspot.com/2014/01/normal-0-21-false-false-false-pl-x-none.html

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper . Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń