sobota, 4 stycznia 2014

Rozdział 7

- Cześć .- Powiedziałam . Wszyscy spojrzeli na mnie , Paula i na Zayn'a .
- Hej- Powiedział dziwnie Lou .
- Dobra później sobie pogadacie , Teraz jedziemy na arenę .- Powiedział Paul .

                                             ***

Weszliśmy  na arenę , tylnym wejściem . W budynku dołączył do nas Mark . Weszliśmy na sale w której będzie koncert .



- Woow - Szepnęłam . Liam który stał koło mnie powiedział
- Niesamowite . Prawda ? - Pokiwałam głową . Liam wszedł na scenę , i spojrzał w , prawo i w lewo .


Chłopaki poszli , gdzieś z Paul'em i zostawili mnie samą . Usiadłam sobie przed sceną . Wzięłam mojego iPhon'a i weszłam na Twitter'a . Na koncie Harre'go był ten filmik . Chyba go obejrzę .- Pomyślałam . Włączyłam go .     Gdy filmik się skończył wybuchnęłam śmiechem . Niektórzy spojrzeli na mnie jak na wariatkę . Spojrzałam na komentarze . O fuck . Nie wiedziałam że dzieci znają takie słowa .  Przeczytałam kilka ." Dziwko odpierdol się od chłopaków !! A jak Liam zachoruję ? " Albo " Kurwo odjeb się od nich !!! Wariatko , a jak by tak ktoś ciebie wodą oblał ?! " No własnie mnie już ktoś tak oblał . Ale niektóre komentarze były miłe  .... i zabawne ." Hahahaha Liam !! Fajny prysznic ? " Albo " xD muszę poznać tą dziewczynę xD Zajebista jest ! Haha Liam  :D " I tak dalej , nie chciało mi się już czytać . Postanowiłam napisać tweeta . " @Harry_Styles @NiallOfficial I Go To Kill You !! " ( Idę was zabić ) .
- Co robisz ? - Do mnie dosiadł się Niall .
- Wejdź na Twitter'a . Radziła bym ci teraz do mnie nie podchodzić .- Powiedziałam . Niall wyciągnął swojego iPhona . Po kilku sekundach wstał i zaczął uciekać . Poszedł za scenę .
 Po kilku sekundach wszyscy wyszli zza sceny , nawet Paul . Mieli coś za plecami .
- Co robicie ? - Spytałam .Chłopaki wyciągnęli zza pleców pistolety na wodę . Do mnie podbiegł Mark z dwoma pistoletami , i podał mi jeden .
- Masz .  Załatwimy ich .- Wyszeptał mi do ucha . Wzięłam   od niego pistolet . Chłopaki zaczęli w nas . strzelać . Trafili kilku ochroniarzy i innych osób które tu wszystko przygotowują .
- Zabijesz mnie ?!!!- Wykrzyczał Harry . Niall się zaśmiał .
- Napisała że tak .- Krzyknął Niall . Wkurwiłam się . Schowałam się za krzesłami .
- Gdzie ona jest ? - Spytał Zayn .
-  Nie wiem . Harry ty idź sprawdź tam , a my tam .- Powiedział Liam . Dzięki Liam . Harry przechodził koło mnie . Złapałam go za nogę a on się wypierdolił . Powstrzymywałam się żeby się nie zaśmiać . Harry spojrzał na mnie uśmiechając się . Przyciągnęłam go bliżej . Nadal miał pistolet . Usiadłam na niego . Moje kolana były po obu stronach jego bioder .
- Harry oddaj mi to .- Powiedziałam Seksownym głosem . Harry pokiwał przecząco głową  . Potorturuję go trochę .- Harruś ..... oddaj mi to .... nie chcesz chyba zrobić mi krzywdy ... Prawda ? - Znowu seksowny głos . Przysunęłam się bliżej jego buzi . Zaczęłam powoli zabierać mu pistolet . Harry niespodziewanie klepnął mnie w tyłek . Spojrzałam na niego , z szeroko otwartymi oczami . - Harry nie powinieneś tego robić .- Powiedziałam nadal seksownie . Zabrałam mu pistolet .- Niegrzeczny chłopiec .- Powiedziałam . Harry przycisnął swoje biodra do mnie . O kurwa ! PODNIECIŁAM HARRE'GO STYLES'A !!!  Wstałam z Harre'go i skierowałam na niego pistolet .- Game Over - Powiedziałam i polałam Harre'mu wodę z pistoletu na jego krocze . Harry zaczął krzyczeć i się podnosić . Zaczęłam się śmiać .
- Dokończymy to wieczorem .- Powiedział . Spojrzałam na niego z miną "WTF?" . Reszta przybiegła do nas . Bez pistoletów .
- Boże gdzie wyście byli ?- Spytał Liam  Niall i Zayn zaczęli się śmiać . Harry zrobił się cały czerwony i zakrył swoje krocze .
- Harry dostał orgazmu .- Zaśmiał się Niall .
- Nie głupku !! Ona mnie wodą polała .- Powiedział . Wszyscy wybuchli śmiechem . Harry kapnął się jak to zabrzmiało .- No raczej wiecie pistoletem mnie ...Ugh .- Poszedł sobie . Wszyscy spojrzeliśmy na Harre'go .
- W garderowie powinny być jakieś spodnie .- Powiedział Liam .
-Dzięki !!! - Krzyknął Harry i zniknął za sceną .
- Co ty mu zrobiłaś ? - Spytał Louis .
- To co powiedział.- Zaśmiałam się .....


                                          ***

- Chłopaki pospieszcie się .- Powiedział Paul .- Koncert za 15 minut .- Chłopaki zamkneli się w szatni z Louise . ( Louise to ich stylistka ).
- Już ich wypuszczam .- Powiedziała Lou . Chłopaki wyszli ubrani Tak .

- Gotowi ?- Spytał Paul . Zostało jakieś 5 minut do koncertu .
- Jasne .- Powiedział Niall . Harry podszedł do mnie .
- To wieczorem u mnie ? Czy u ciebie ?- Spytał .
- Nigdzie .- Powiedziałam .
- Zobaczymy .- Powiedział . W głośnikach zaczęła grać muzyka . Piosenką Midnight Memories . (  Bo to trasa WWA ) . Chłopaki zaczęli koncert a  ja poszłam do pierwszego rzędu .


___________________________________________________________________

Witam ;3

Podoba się wam ten rozdział ?
 Jak dla mnie Ok ..

Love You All ♥

3 komentarze: